برج هاي هتل جميرا امارات

مجله اينترنتي يكتا

برج هاي هتل جميرا امارات

دبي كه به عروس خاورميانه معروف است، يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تحولي اساسي شده است. با اين تغييرات، دبي سالانه پذيراي ميليون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبي سفر كنيد تا ساختارهاي منحصر به فردي را ببينيد كه در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد، از جمله برج خليفه، سواحل زيبا و صحراهاي بكر. اما قبل از سفر به دبي نكاتي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد كه در زير مهمترين نكاتي را كه بايد در كل به آنها توجه كنيد را بيان مي كنيم.



آب و هواي دبي در فصول مختلف

در نظر گرفتن فاكتور آب و هوا قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه قبل از سفر به دبي بايد به آن توجه كنيد. اين شهر زير خط استوا قرار دارد و بارندگي سالانه آن بسيار كم است. در نتيجه هواي اين شهر معمولا آفتابي و خشك است و براي كساني كه در مناطق سردسير و كوهستاني زندگي مي كنند آزاردهنده است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. بنابراين در فصل بهار و تابستان هوا بسيار گرم و مرطوب است و ميانگين دماي هوا در اين شهر به حدود 48 درجه سانتي گراد مي رسد.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه يعني از نوامبر تا پايان فوريه است. در اين ماه ها دماي هوا بين 20 تا 27 درجه متغير است و حتي مي توانيد در سواحل آبي زيباي دبي شنا كنيد و از كوير اطراف آن لذت ببريد.



پرواز از تهران به دبي چند ساعت طول مي كشد؟

نكته مهم ديگر قبل از سفر به دبي توجه به مدت زمان پرواز است. پرواز مستقيم تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.


بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد. يكي از مهم ترين كارهايي كه بايد قبل از سفر به دبي انجام دهيد، رزرو سوئيت در يكي از اين هتل هاست. اين شهر مدرن تعدادي از بهترين هتل هاي جهان را براي پذيرايي از مسافران دارد. در زير تعدادي از اين هتل هاي لوكس اين شهر را معرفي مي كنيم.


برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران بي نظير با غذاهاي بين المللي مي باشد. اين هتل همچنين داراي سرويس رفت و برگشت رايگان به مراكز خريد، شهر دبي و ... مي باشد.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



بدون Hotera Raffes

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است. مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل و 15 دقيقه با فرودگاه دبي فاصله دارد. هتل رافلز داراي امكاناتي مانند سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP مي باشد.

آدرس: بر دبي، خيابان شيخ رشيد، مركز خريد وافي



اون هتل دبي

هتل تاج يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در مركز ديره واقع شده است. اين هتل داراي 296 اتاق است كه هر اتاق چشم اندازي زيبا از شهر دارد. هتل تاج داراي رستوران هاي متنوعي است كه انواع غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي را سرو مي كنند.

آدرس: مركز شهر برج خليفه، دبي



هتل برج العرب جميرا

نماي برج العرب جميرا منظره اي ديدني از خليج فارس را به نمايش مي گذارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه و 9 رستوران است كه انواع غذاهاي بين المللي را سرو مي كنند.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك هت دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي مدرن 5 ستاره دبي است كه داراي 225 اتاق است و در 2 كيلومتري فرودگاه بين المللي دبي، 15 دقيقه با ماشين تا دبي مال و برج خليفه و 30 دقيقه با ساحل دبي قرار دارد. . علاوه بر اين امكانات ارائه شده در اين هتل سفر شما به دبي را خاطره انگيز خواهد كرد.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



هتل با ما بخش ها

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل داراي 292 اتاق با منظره دريا و خليج مي باشد. منظره دريا و آب در كنار كوير شهر دبي تضاد جالب و منحصر به فردي را ايجاد كرد، علاوه بر اين هتل مينا السلام اتاق هاي ويژه اي براي افراد معلول و سالمندان دارد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



اخرين حرف

در اين مقاله سعي شده قبل از رفتن به دبي راهنماي كامل و جامعي را در اختيار شما قرار دهيم تا سفري فراموش نشدني داشته باشيد. در صورت نياز به خودرو در دبي مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت معروف و محبوب سعادت رنت استفاده كنيد. بدانيد كه استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبي باعث صرفه جويي در هزينه و زمان شما مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.