تعیین آرم
همانطور که گفتم ، آرم گرافیک ARASH را در این مقاله توضیح خواهم داد. آرم یک نماد گرافیکی یا نمادی است که توسط شرکت ها/دفاتر/موسسات و افراد خصوصی برای ایجاد مارک های تجاری و شخصی استفاده می شود. بیشتر شرکتهای موفق علائم حرفه ای دارند. به عنوان مثال ، ما در مورد یک شرکت بزرگ و محترم از نایک می دانیم. با نگاهی به Logochick ، ما به سرعت در مورد این شرکت بزرگ ، در مورد مجموعه انبوه محصولات ورزشی فکر می کنیم.
آرم هویت اصلی برند است. بیشتر مارک ها با برآوردهای گرافیکی موجود معرفی می شوند تا مخاطبان را در مورد کدام شرکت ها متعلق به آن شرکت کنند و به کدام منطقه تعلق دارند ، و به نظر شخصی من ، دومین مشکل مهم ایجاد مارک های حرفه ای از رنگ های بصری است.
به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که مارک مشهور ایرانی Kodro Ikko دارای هویت بصری آبی است. با این وجود ، مسئله اصلی شناخت شخصیت این برند یک آرم سیاه است.
برای طراحی حرفه ای لوگو با فریلنس پروژه تماس بگیرید.
- پنجشنبه ۰۹ اسفند ۰۳ | ۱۹:۳۱
- ۲۹ بازديد
- ۰ نظر