در کنار تخت معجزه می کند

مجله اينترنتي يكتا

در کنار تخت معجزه می کند


هنر لامسه کاری صنعتی است که در آن با استفاده از اسفنج و فوم به پارچه و چرم شکل های زیبایی می دهند. از این هنر در ساخت انواع تخت، مبلمان، دیوارپوش و درب اتاق خواب استفاده می شود. در برخی موارد این هنر با آینه کاری ترکیب می شود و در نهایت اشیا و وسایل منزل بسیار زیبا تولید می شود. هزینه دوخت این کار بستگی به سایز پارچه، طول دیوار و وسایل مورد نظر دارد. لازم به ذکر است Chester Bed Service تخت خواب چستر نسبت به سرویس خواب کلاسیک هزینه خرید نسبتا بالایی دارد.

کار لمسی علاوه بر زیبایی دارای ویژگی های دیگری از جمله نرمی و راحتی روتختی نیز می باشد. استفاده از این محصولات زیبایی دکوراسیون اتاق را دوچندان کرده و محیطی آرام و دلنشین ایجاد می کند. در عین حال این محصولات در سادگی زیبایی چشمگیری دارند و با گذشت زمان خسته نمی شوند.

کارهای لمسی روی سرویس خواب ها محدودیتی ندارد و این کار عمدتاً به سلیقه طراحان بستگی دارد تا در نهایت محصولی زیبا خلق شود. این محصولات برای زوج های جوانی است که به دنبال سرویس خواب های شیک و جذاب تانیل چوب  هستند. انتخاب بسیار خوبی است.

قیمت تخت لمسی (چستر)

در برخی از گلدوزی ها از ترکیب رنگ های مختلف مانند سفید و طلایی با روکش طلایی یا نقره ای استفاده شده است. انتخاب هر یک از این مواد برای کارهای لمسی به نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد. لازم به ذکر است که قیمت تخت خواب به دلیل کیفیت و طراحی به کار رفته بالاتر از انواع دیگر می باشد.

به طور کلی قیمت خرید روتختی چستر نسبت به نمونه های دیگر سرویس خواب چستر تانیل چوب  کمی گرانتر است. بسته به نوع پارچه و چرم استفاده شده در محصول و همچنین اندازه دیوارها و روتختی، قیمت این خدمات متفاوت است.

از کیفیت و قیمت محصولات چوبی مطمئن باشید. با خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر از هزینه های اضافی و گزاف جلوگیری کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.