چرا دبی مال یک تاکتیک است نه یک استراتژی

 

Free photo momument to calvo sotelo at plaza de castilla in night بهترین زمان سفر به کویر دبی چه فصلی است؟ محبوب ترین ورزش در میان ورزش های زمستانی اسکی می باشد، تور دبی به گردشگران این امکان را می دهد که در هر فصلی از سال در یکی از بهترین و پیشرفته ترین سالن های سرپوشیده دنیا اسکی کنید و لذت و هیجانی را تجربه کنید که برای تمام سنین یک خاطره فراموش نشدنی رقم میزند. یکی از جاذبه های بی نظیر پیست اسکی دبی زیپ لاین گلوله برفی است، این زیپ لاین مسیر 150 متری را در ارتفاع 16 متری از سطح برف در حالی طی می نماید که شما می توانید از آن بالا اسکی بازان زیادی در زیر پای شما در حال تفریح هستند. دمای هوای پیست اسکی دبی بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد می باشد و این پیست اسکی حدود 85 متر ارتفاع و حدود 80 متر عرض دارد، در این پیست اسکی 5 دور با ارتفاع و شیب های متفاوت تعبیه شده است، که طولانی ترین دور آن 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می باشد .همچنین این مجموعه نیز دارای شیب های آرام برای کسانی که مبتدی و تازه کار می باشند، ایجاد کرده است و همچنین تعداد زیادی مربی حرفه ای که در صورت نیاز آماده همکاری با اسکی بازان و اسنوبرد سواران می باشند، اسکی سوار ها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهار نفره و یدک کش ها آن ها را برای دور بعدی به بالا انتقال می دهند. سورتمه سواری، اسنوبال شوتینگ، سرسره و برجهای برفی از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه میباشند. تله اسکی یکی دیگر از امکانات تفریحی این ورزشگاه است که افراد زیادی را به خود جذب می کند، بنابراین تنها راه برای لذت بردن از تمام زیبایی های این مجموعه شگفت انگیز، سوار شدن به تله سیژ و دیدن همه آن از ارتفاع است، برای لذت بردن از تله سیژ، روی صندلی خود بنشینید، کمربند ایمنی خود را ببندید و از گشت و گذار خود در این سرزمین عجایب لذت ببرید.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، طول پیست اسنوبرد در مجموعه اسکی دبی چیزی حدود 400 متر می باشد و در تمام فصل های سال می توان از آن استفاده کرد. میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند . نرخ طلا در این بازارچه کمترین در دنیا است و براساس دست ساز و ماشین ساز بودن نرخ گذاری شده اند . بازدید از نگارخانه های هنری مکانی عالی برای تفریح یک هنرمند است که می توان آن را یکی از تفریحات رایگان دبی دانست. مدارس اسکی در واقع یک راه عالی برای بهبود مهارت های اسکی شما در یک محیط امن و سرگرم کننده است، پنج پکیج مختلف وجود دارد که به شما امکان دسترسی به 5 پیست اسکی دبی را می دهد که بسته به سطح سختی و طول زمین پیست که می توانید انتخاب کنید و از آن بازدید کنید، قیمت بلیط برای هر قسمت که می خواهید به تفریح بپردازید با هم متفائت است، و همینطور وارد هر بخش که بخواهید بشوید همه تجهیزات و لباس اسکی برای بزرگسالان و کودکان گنجانده شده است. این مجموعه در خیابان شیخ زاید، در مرکز خرید بزرگ امارات قرار گرفته است. این مبلغ صرف طراحی، تهیه تجهیزات مورد نیاز، نیروی انسانی و ساخت بخشهای مختلف این مجموعه شده است. همچنین، دبی به یکی از مهمترین مراکز خرید و تجارت جهان تبدیل شده است و میزبان رویدادهای بینالمللی مانند نمایشگاه بینالمللی دبی و فرودگاه بینالمللی دبی میباشد. یکی دیگر از بهترین هتل های جمیرا در دبی این هتل 5 ستاره است. اگر هم تمایل داشته باشید که به دبی برای زندگی فکر کنید یا مدت بیشتری را در این شهر بگذرانید، بهتر است واحدی را در یکی از برجهای مسکونی دبی اجاره کنید.

پیست اسکی دبی، در سال 2005 و در حضور حاکم دبی به صورت رسمی افتتاح شد و در همان روزهای ابتدایی، با استقبال بینظیری مواجه شد. در نظر داشته باشید که این هزینهها ممکن است در روزهای مختلف سال تغییر کنند. ورود به پارک الخزان رایگان است و از ساعت 8 صبح الی 10 شب پذیرای مهمانان میباشد. کودکانی که قدشان زیر ۱ متر است: رایگان. از مزیت هایی که باعث جذابیت این آب نما شده است می توان به پرتاب تا ارتفاع 150 متر 22 هزار گالن آب اشاره نمود. عید فطر در امارات سه روز تعطیل است و معمولاً شیعیان یک روز قبل از فرارسیدن عید نیز تعطیل هستند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سامانه افزایش سرعت باد و ارتفاع موج از امروز شنبه تا روز دوشنبه هفته جاری سبب افزایش ارتفاع موج در سواحل خلیج فارس بین 1 تا 1/5 متر در فراساحل تا 2/5 متر خواهد شد. سیستم ترمز مغناطیسی زیپ لاین، قادر است، زیپ لاین سواران را از حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت، در عرض چند ثانیه، به حالت سکون برساند. همچنین در آن پارک برفی کودکان با مساحت 3000 متر مربع در نظر گرفته شده است و در آخر زیپ لاین به شما امکان می دهد 150 متر جابجا شوید و در ارتفاع 16 متری از شیب ها در هوا معلق باشید. 27 آب پاش مهی تشکیل شده از قطرات ریز آب را به هوا می پاشند و سپس ذرات ریز یخ را بیرون می ریزند ذراتی آنقدر ریز که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند.ذرات یخ برای قطرات ریز آب حکم آهن ربا را دارند قطرات آب به همدیگر می چسبند و بلورهای برف تشکیل می دهند. نکته قابل توجه اینجاست که در پیست اسکی دبی حدود 6 هزار تن برف سفید خالص می بینید که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در دنیا مانع از آب شدن آن ها می شود و ضمنا این پیست اسکی 400 متر طول و 5 مسیر اسکی نیز دارد و سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن تعبیه شده است که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین این اسکی می ریزند، این ذرات ریزتر از آن هستند که با چشم دیده شوند.

با به هم پیوستن ذرات یخ زده و قطرات ریز آب بلورهای برفی تشکیل میشود. در این مکان مراحل صید مروارید، ساخت قایق و کشتیهای سنتی، بازسازی میشود. برای اینکه شما بتوانید ویزای تحصیلی کشور آمریکا را به دست بیاورید، باید تمامی مدارک و فرم های مورد نیاز را آماده کرده و در مراحل مختلف روند اخذ ویزا ارائه دهید. این سالن شامل سه طبقه برای ارائه کلیه خدمات پروازی است. در حال حاضر، برای اولین خروج از کشور در سال باید 400 هزار تومان به عنوان عوارض بپردازید؛ این مبلغ برای سفر دوم و سوم به ترتیب 600 و 800 هزار تومان است. قلعه الفهیدی نه تنها یکی از قدیمیترین بناهای دبی است، بلکه بهدلیل بازدید روزانه دو هزار نفر گردشگر، به یکی از پرطرفدارترین دیدنی های دبی تبدیل شده است. دیدار با پنگوئنها یکی از محبوب ترین تفریحات پیست اسکی دبی برای کودکان و بزرگسالان است. در ارتباط با اسکناسهای این کشور باید بدانید که اسکناس قهوهای رنگ به ارزش 1000 درهم است و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه اسکناسهای 200 درهمی است. از جمله مهمترین بخشها باید به بخش آموزشی، کودکان، تفریحی، مسابقات و ورزشی اشاره کنیم که در ادامه به صورت مفصل درباره آنها توضیح خواهیم داد. ما در رسانا تلاش میکنیم تا هر آنچه برای لذت بردن از سفر و اقامت خود در دبی نیاز دارید، گردآوری کنیم! دبی مال که یکی از بزرگترین و مجللترین مراکز خرید در جهان است. خرید فقط شروع کار است مرکز خرید امارات مال دبی اولین مرکز خرید جهان در قلب دبی است. کودکان زیر دو سال اجازه ورود به پیست اسکی دبی را ندارند.

برای ورود به بخش پنگوئن ها سه نوع بلیط وجود دارد که به دلیل شرایط متفاوت، قیمت های متنوعی نیز داراست که عبارت اند از 150 درهم، 500 درهم و 850 درهم می باشد، در این قسمت حدود 20 پنگوئن وجود دارد که از تگزاس آورده شده اند. این عایق هوا باعث می شود که پیست اسکی دبی به حالت منجمد وبرفی بماند و اگر این عایق نباشد گرمای هوای دبی باعث می شود که این پیست به استخر آب تبدیل شود، این عایق آنقدر موثر است که حتی اگر سیستم خنک کننده از کار بیفتد، 3 روز طول می کشد تا هوای مداری شروع به ذوب شدن کند، ماده داخل کانال های خنک کننده اسکی از گاز سمی آمونیاک ساخته شده است که با استفاده از فرآیند شیمیایی خاصی هوای اسکی دبی را به طور دائم در دمای یک یا دو درجه سانتیگراد زیر صفر سرد نگه می دارد. هزینه یک روز کامل برای تفریح در پیست اسکی دبی برای هر گروه سنی 260 درهم می باشد، البته گردشگران تور دبی می توانند با پرداخت هزینه ورودی از برخی قسمت های پیست اسکی دبی به صورت رایگان استفاده نمایند و با تله کابین موجود در پیست اسکی نمایی دیگر از پیست را تماشا کنند و لذت ببرند. اما برخی از پارکهای آبی مانند: پارک آبی Wild Wadi را میتوان از ژانویه تا اکتبر (همهساله بهجز آبان و آذر) بازدید کرد. آتلانتیس آکواونچر دبی بزرگترین پارک آبی جهان است. با این وجود ، به طور قطع می توان گفت که به نظر می رسد جواهرات ساخته شده از طلای دبی از طلاهای 585 و 750 بدتر نیست. حتی می توان در آنجا قهوه ای را نوش جان کرد که انگار در دل کوه های آلپ هستید. به دستور مجید الفتیم، یکی از بزرگترین کارآفرینان و تجار دبی در خاورمیانه، اسکی دبی با الهام از فضای پیست های اسکی در کوه های آلپ در سال 2005 افتتاح شد.

نکته جالب آن است که در یک پیست اسکی طبیعی و رو باز عواملی همچون باد و جاذبه زمین سبب یکنواختی سطح پیست اسکی می شود در حالی که در پیست اسکی دبی باید ماشین برف روب سطح پیست را یکنواخت و مسطح کند. یکی از نکات جالب در مورد این پارک این است که هزینهی بلیط بر اساس قد افراد محاسبه میشود و کودکان زیر دو سال نیازی به تهیهی بلیط ندارند. این پیست علاوه بر استاندارهای مناسب برای اسکی بازان و شیبهای کوناگون برای افراد مبتدی و پیشرفته، دارای تکه کابین و یک پارک برفی جالب میباشد. هتل های دبی با امکانات پیشرفته، رستوران های دبی با انواع غذاهای بین المللی، مراکز خرید دبی با فروشگاه های پرزرق وبرق خود که شهرت جهانی دارند و جاذبه های گردشگری دبی که فقط مختص این شهر لاکچری هستند، همه و همه دبی را به مقصدی هیجان انگیز تبدیل نموده اند. نکته مهم این بازار این است که یکی از کارهای پر طرفداری که شما گردشگر تور دبی می تواند در این بازار انجام دهید داد و ستد طلا است ، داد و ستد تاکنون بخش مهمی در تاریخ این بازار بزرگ و مهم دبی بوده و هست . همین عایق هوا است که از تبدیل شدن پیست اسکی دبی به استخر شنا جلوگیری می کند. این پیست و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود. این پیست و مرکز خریدش توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شه. این مجموعه بسیار دیدنی است و از جذاب ترین قسمت آن می توان به اتاق گمشده اشاره کرد که پر از مارپیچها و تونلهای پیچدرپیچ است که در آن مسافران تور دبی می توانند به ماجراجویی در تمدن زیر آب آتلانتیس بپردازند. این مجموعه زمستانی بسته به تعداد گردشگران روزانه به طور متوسط پذیرای 2000 تا 4000 نفر است.

سالن اپرای دبی که یکی از زیباترین ساختمانهای این شهر و یکی از جذابترین سالنهای اپرا در جهان است. فراری پارک دبی، در مجموعه بزرگ آئینه برجهای دبی قرار دارد و مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار را در بر میگیرد. از امکانات ویژه این مجموعه تفریحی ورزشی می توان به وجود رستوران و کافه های متعدد با انواع غذاهای بین المللی و خوشمزه، تله کابین های بسیار مهیج و مدرن که تنها در کشور های پیشرفته وجود دارد، پیست اسکی مخصوص کودکان، جشنواره مجسمه های یخی و انواع ورزش های برفی مانند اسنو برد، سورتمه سواری، تله سیژ، لوازم مجهز اسکی، لباس اسکی، چوب دستی، چوب اسکی، خانه اسکیمویی، پنگوئن ها، کلاه ایمنی، کفش اسکی اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود و … اگر در شهر دبی هستید و تا امروز، از مجموعه اسکی شهر دبی دیدن نکردهاید، پیشنهاد میکنیم که بازدید از این جاذبه را در اولویتهای خود قرار دهید. هزینه اجاره تجهیزات اسکی برای یک روز کامل 200 درهم است و اگر برای مدت بیشتری بخواهید اجاره کنید، شامل تخفیفهای تعیینشده توسط این مجموعه نیز میشوید.

این مرکز خرید، دارای بیش از 1200 فروشگاه و رستوران است و ارزش بسیار زیادی برای دیدن دارد. فضای پارک آبی وایلد وادی کاملا رو باز است و چشمانداز فوقالعادهای به برجالعرب و ساحل جمیرا دارد. کافه سنت موریزSt Moritz: این کافه رستوران در نزدیک درب ورودی پارک برفی واقع شده است. دیگر فضاهای کاربردی پیست اسکی دبی مال میتوان به اتاقها پرو و کمدهای اجارهای، اتاق خصوصی برای نگهداری کودکان، سیستم فروش بلیط اتوماتیک، فروشگاه معروف، کافه سنت موریتس و کافه آوالانچه و منطقهای برای اجرای حرکات آزاد و یک غار برفی اشاره کرد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به اتاق های خصوصی برای میهمانی بچه ها، سیستم فروش بلیط اتوماتیک، کمد های لباس، فروشگاه معروف، کافه سنت موریتس و کافه آوالانچه و غیره اشاره نمود. این روند ظریف و هوشمندانه از زیر زمین این مجموعه تفریحی، سرچشمه می گیرد. لولههای این دستگاه خنک کننده در زیر زمین این مجموعه تعبیه شده است. تله سیژ یکی دیگر از امکانات تفریحی این مجموعه ورزشی می باشد که افراد بسیاری را به خود جذب می کند. دبی را میتوان نمونهای از یک شهر مدرن بدانیم که توانست به خوبی پلههای ترقی را طی کند. دبی شهری است که تقریبا هیچ چیزی در آن غیر ممکن نیست یک مثال واضح برای این موضوع پیست اسکی دبی می باشد. برای دسترسی به این پیست کافی است سوار مترو شوید و در خط قرمز، ایستگاه Mall of the Emirates پیاده شوید. اسکی کردن در دامنه های این پیست یکی از لذت بخش ترین تفریحات در این مجموعه می باشد، برای اینکه خوب بتواندی به اسکی کردن بپردازید ابتدا می توانید وارد تیم اسکی این مجموعه شوید و اگر چه کودک باشید و چه بزرگسال، می توانید با مربیان متخصص به آموزش اسکی بپردازید.

هر چند که این مکان پرزرق و برق بهترین گزینه برای زوجهای جوان است، اما اگر تنهایی با جمع دوستان و خانواده هم به دبی سفر کرده باشید، همچنان میتوانید از تفریحات این ساحل که در واقع یک استراحتگاه جذاب و ساحل خصوصی زیباست، بهرهمند شوید. بخش کودکان: اگر قصد دارید دو ساعت از خدمات بخش کودکان پیست اسکی دبی استفاده کنید، باید 160 درهم پرداخت کنید. در فصل بهار و تابستان نیز برای دو ساعت استفاده از خدمات این مجموعه باید مبلغ 120 درهم و برای چهار ساعت استفاده از خدمات آن، مبلغ 200 درهم را پرداخت کنید. برای تماشای این موجودات دوستداشتنی نیازی نیست که هزینهی جداگانه پرداخت کنید. در ابتدای ورود به بخش پنگوئن ها توضیحاتی در رابطه با انواع پنگوئن ها به گردشگران داده می شود، سپس گردشگران به تماشای مستندی در رابطه با شرایط زندگی پنگوئن ها می پردازند و در نهایت مسئولین با ذکر نکاتی، گردشگران را به داخل محوطه پنگوئن ها راهنمایی می کنند. در این تفریح هیجان انگیز شما در یک سینمای بسیار پیشرفته سه بعدی بر روی صندلی خود خواهید نشست تا به تماشای نبرد هالک با دشمنانش بروید. اگر درباره این مجموعه هیجان زده هستید، در این مقاله از گردشی تاپ، همراه ما باشید تا قدم به داخل این پیست خارقالعاده بگذاریم و شما را با بخشهای مختلف آن آشنا کنیم. افراد بین سنین 8 الی 10 سال برای استفاده از وسایل این مجموعه باید یک فرد بزرگسال همراه داشته باشند.افراد بین سنین 10 الی 14 سال باید رضایت از ولی قانونی خود را به همراه داشته باشد. شما میتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در یکی از فروشگاههای تجهیزات کمپینگ در دبی پیدا کنید. مردم دبی از این کارت برای رفت و آمد به مترو و وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند و نام آن به زبان انگلیسی "Dubai NOL card"است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.