معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی مناسب


با افزایش فروشگاه های آنلاین و ارائه محصولات و خدمات آنلاین، شما باید بتوانید در یک محیط رقابتی آنلاین محصول خود را به خوبی بفروشید.امروزه داشتن وب سایت برای فروشگاه یکی از الزامات هر کسب و کاری است.

چگونه قالب وردپرس ژاکت مناسب را برای فروشگاه خود انتخاب کنم؟

قبل از هر کاری، لیستی از ویژگی هایی که برای وب سایت خود نیاز دارید تهیه کنید. ویژگی هایی مانند لغزنده محصول، مقایسه محصول، فیلتر پیشرفته، سازگاری با صفحه ساز، پاسخگویی، مگامن و غیره را در نظر بگیرید. و چیزهایی که برای شما مهم است را در نظر بگیرید. ببینید آیا قالب مورد نظر شما این ویژگی ها را دارد یا خیر.

قالب های فروشگاهی به دو دسته فروش محصولات واقعی و فروش فایل تقسیم می شوند. بنابراین اولین قدم در انتخاب فروشگاه قالب وردپرس، اگر فروشگاه فایل دارید، مطمئن شوید که با edd سازگار است.

طراحی حرفه ای و با کیفیت؛ نیازهای کاربر را برآورده کند

پس از تعیین گروه نمونه با توجه به شرایط فروشگاه، سوال مهم بعدی این است که می خواهید چه چیزی بفروشید. به عنوان مثال، اگر فروشگاه کودک دارید، تم مناسب را برای فروش لباس کودکان انتخاب کنید، یا اگر فروشگاه چرم یا طلا دارید، باید به این نکته توجه کنید که هنگام ایجاد فروشگاهی از این نوع در اینترنت، نیاز به یک مدل با کیفیت بالا که توجه کاربران را به خود جلب کند. استفاده از فروشگاه آسان است و رابط قالب نیازهای کاربر را برآورده می کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. مراقب باشید که نه تنها به ظاهر و طراحی فکر کنید، بلکه باید محیط کاری ایجاد کنید که نیازهای کاربران را برآورده کند. برای انتخاب قالب مناسب توصیه می کنم مقاله 10 قالب برتر فروشگاهی وردپرس ایرانی را مطالعه کنید.

شاید شما به دنبال یک مدل عالی هستید، اما بدانید که عملکرد آن نیز بسیار مهم است. در زیر عوامل موثر بودن قالب فروشگاه را فهرست کرده ایم.

تطبیق پذیری

یکی دیگر از معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی، قابلیت تغییر و تطبیق آن است. الگویی را انتخاب کنید که به شما امکان تغییر رنگ و ویرایش سرصفحه و پاورقی را می دهد. همچنین به راحتی می توانید قسمت های مختلف را ویرایش کنید. شما باید نسخه ی نمایشی را بر اساس نوع محصولات انتخاب کنید. هنگام انتخاب یک قالب آزمایشی، سطح دانش طراحی وب سایت شما ضروری است. اگر دموی خاصی از قالبی را انتخاب می کنید که ظاهر آن ارتباط چندانی با فروشگاه شما ندارد، باید بتوانید آن را سفارشی کنید. در غیر این صورت، باید به دنبال قالبی باشید که بیشتر شبیه به کسب و کار آنلاین شما باشد.

فرآیند قالب را ذخیره کنید

همانطور که گفتیم ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. هنگامی که نیازهای خود را مشخص کردید، دقیقاً می دانید که چه می خواهید و الگوی مناسب را بر اساس آن ویژگی ها انتخاب کنید. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس، ویژگی هایی است که ممکن است در فروشگاه خود به آن نیاز داشته باشید. این ویژگی ها شامل فیلتر کردن محصول، مقایسه، جستجوی Ajax، طراحی اسلایدر، طراحی صفحه فرود کمپین، مدیریت موجودی، مدیریت سفارش و غیره است.

مثلا، اگر وب سایت فروشگاهی کودکان دارید; اندازه در قالب؛ باید ویژگی هایی مانند رنگ آمیزی داشته باشد. اما برای طلافروشی، از این ویژگی ها استفاده نمی شود و در عوض ویژگی های دیگری مانند وزن و اندازه آنها مهم است.

الگوها را با سازندگان صفحه سازگار نگه دارید

دو صفحه ساز محبوب Elementor و Visual Composer با ویژگی های منحصر به فرد خود به شما کمک می کنند صدها صفحه را توسط خودتان از صفر طراحی کنید. اگر می‌خواهید برای افراد آزاد باشید، قطعاً باید قالبی را انتخاب کنید که با این صفحه‌سازها سازگار باشد. به عنوان مثال، شما می توانید به راحتی یک اسلاید و صفحه ساز موثر پیاده سازی کنید. پس این را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب قالب فروشگاهی در نظر بگیرید.

قابلیت گسترش فرمت فروشگاه

هنگامی که نیازهای خود را مشخص کردید، می دانید فروشگاه شما به کجا خواهد رفت. توسعه پذیری یکی از مهمترین معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی است. اگر قصد دارید محصولات خود را در آینده افزایش دهید، الگوی شما باید بتواند از این تعداد محصول پشتیبانی کند. به عنوان مثال، همه قالب ها دارای ویژگی مگا منو نیستند، بنابراین اگر تعداد محصولات شما در آینده افزایش یافت، قالبی را انتخاب کنید که بتواند این مشکل را حل کند. در واقع این فرمت یا با MegaMenu سازگار است یا بخشی از ویژگی های آن. همچنین باید بدانید چه محصولاتی و در چه تنوعی دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از عوامل مهم در توسعه‌پذیری مدل فروشگاه، سازگاری آن با افزونه‌های فروشگاهی مهم مانند افزونه‌های صورت‌حساب و صورت‌حساب، کیف پول، فروشگاه، پرداخت چند مرحله‌ای یا Shop Plus Plus است، زیرا همه مدل‌های فروشگاه از همه افزونه‌ها در دسترس نیستند. پشتیبانی سعی کنید فرمت استاندارد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر در فروشگاه خود به کیف پول نیاز دارید، قبل از خرید و انتخاب مدل فروشگاه، این موضوع را بررسی کنید (در نظرات می توانید در مورد سازگاری افزونه و مدل سوال بپرسید).

سرعت مناسب

همانطور که می دانید هیچ کاربری علاقه ای به ورود به وب سایت قالب فروشگاهی ندارد و مدت ها منتظر بارگذاری صفحات وب سایت است. از آنجایی که فضای آنلاین بسیار رقابتی است، بلافاصله وب سایت شما را ترک کرده و از فروشگاه دیگری خرید می کنند. سرعت مناسب یکی دیگر از معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی است. یکی از معروف ترین ابزارهای تست سرعت نمایشی فروشگاه، GTmetrix است. باید آدرس دمو قالب را در این وبسایت وارد کنید و پس از آنالیز صفحه مورد نظر با استفاده از فاکتورها و بررسی های این ابزار، یک قالب فروشگاهی ساده و مناسب را انتخاب کنید. برای آشنایی با این ابزار، آموزش GT Metrics را بررسی کنید تا بتوانید از آن برای تجزیه و تحلیل نسخه نمایشی انتخابی خود استفاده کنید.


مسئولیت های مدل فروشگاه

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس، واکنش گرایی و سازگاری با موبایل است. طبق آمار، امروزه کاربران بیشتر خرید خود را از طریق تلفن همراه انجام می دهند، بنابراین طراحی سایت ریسپانسیو بسیار مهم است و قالبی که ایجاد می کنید باید به راحتی در دستگاه های دیگر مانند موبایل و تبلت قابل مشاهده باشد تا کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند چیزی را از دست ندهند. . بله، این روزها اکثر قالب ها واکنش گرا هستند.

سئو را برای ما حفظ کنید

هدف وب سایت فروشگاهی شما دیده شدن توسط کاربران است و چه چیزی بهتر از نتایج گوگل؟ بیشتر ترافیک وب سایت شما از طریق گوگل انجام می شود و این بازدیدکنندگان کسانی هستند که به مشتریان شما تبدیل می شوند. یکی دیگر از معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی که به دیده شدن سایت شما کمک می کند و باعث می شود رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب کنید سئو است. بنابراین شما باید قالبی را انتخاب کنید که به آن SEO Friendly گفته می شود و سپس وب سایت خود را برای سئو بهینه سازی کنید. در واقع برای ایجاد فروشگاه وردپرس، قالبی را انتخاب کنید که با افزونه های سئو مانند Rank Meth Pro و Yoast SEO سازگار باشد.

با معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی کدام پوسته را انتخاب کنم؟

با توجه به فاکتورهای مهم انتخاب قالب فروشگاهی، اگر به دنبال بهترین قالب فروشگاهی برای خود هستید، این مقاله با برشمردن ویژگی های قالب ها در این امر به شما کمک خواهد کرد.

در این مقاله گفتیم که یکی از مهم ترین مراحل ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس انتخاب قالب است و سپس معیارهای انتخاب قالب فروشگاهی را توضیح دادیم. امیدوارم با تمام دانشی که دارید بتوانید مناسب ترین قالب فروشگاهی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.