هنرمند تاتو کیست؟ سختی ها و خطرات کار یک هنرمند تاتو


معایب و خطرات تاتو آرتیست

استفاده از سوزن برای انتقال جوهر به پوست مشتریان می تواند تاتوکار را در معرض خطر ابتلا به بیماری هایی قرار دهد که مشتریان از آن رنج می برند. هنرمندان تاتو همچنین باید با هر گونه اختلال خونی که مشتریانشان ممکن است از آن رنج می برند، آشنا باشند.

خلاصه

تاتو آرتیست ها کسانی هستند که آثار هنری دائمی را روی پوست و آرایش مشتری  در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس خلق می کنند. از آنجایی که بوم هنرمند پوست مشتری است، هنرمند خالکوبی نمی تواند هیچ اشتباهی انجام دهد.

البته در کنار مخاطرات این شغل، تاتو آرتیست بودن مزایایی هم دارد، از جمله ساعات کاری منعطف و کسب درآمد از طریق فعالیت های هنری و همچنین همکاری با گروهی از افراد خلاق با همان علاقه به کار بادی آرت. . به عنوان خود شخص این شغل خطرات و معایبی نیز دارد که از آن جمله می توان به درآمد نامشخص و احتمال انتقال بیماری و بیماری اشاره کرد.

جای خالی هنرمند تاتو

هنرمند خالکوبی هنرمندی است که درآمدش در طول روز بسته به تعداد مشتریان متفاوت است. اکثر هنرمندان تاتو در یک استودیو کار می کنند و هر روز درصدی از سود استودیو را دریافت می کنند. در برخی موارد، هنرمندان تاتو بر اساس تعداد پروژه ها دستمزد می گیرند.

برخی از سالن های زیبایی ساعتی به خالکوبی ها پرداخت می کنند، یعنی دستمزد آنها بستگی به تعداد مشتریانی دارد که به سالن یا استودیو می فرستند. این عدد می تواند از روز به روز بسیار متفاوت باشد.

هنرمندان خالکوبی نیز مشاوره می دهند و بسیاری از هنرمندان تاتو به نکات روزانه مشتریان خود اعتماد می کنند که از مشتری به مشتری بسیار متفاوت است. شروع به عنوان یک هنرمند خال کوبی بسیار چالش برانگیز است. کسب درآمد ثابت و ثابت در این زمینه نیاز به تلاش زیادی دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد. اما هنرمندان موفق و ثروتمندی نیز وجود دارند که به ما یادآوری می کنند که این رشته می تواند پتانسیل بسیار بالایی داشته باشد. به عنوان مثال، امی جیمز، ستاره تلویزیونی معروف، حدود 500 دلار در ساعت درآمد دارد.

خطر بیماری در کار یک هنرمند خال کوبی

هنرمندان خالکوبی با کشیدن سوزن روی پوست مشتریان درآمد کسب می کنند. استفاده از این سوزن برای استفاده از جوهر روی پوست مشتری ممکن است هنرمند خالکوبی را در معرض خطر ابتلا به بیماری های مشتری قرار دهد. یک هنرمند خالکوبی همچنین باید با هر بیماری مرتبط با خونی که مشتریانش ممکن است به آن مبتلا شوند ارتباط نزدیکی داشته باشد.

برای کاهش خطر ابتلا به این بیماری ها، یک هنرمند تاتو باید اقدامات بهداشتی لازم از جمله پوشیدن دستکش در حین کار، استفاده از تیغ یکبار مصرف و تعویض سوزن بعد از هر مراجعه کننده را رعایت کند.

خطرات مسئولیت در محل کار

برخلاف سایر هنرمندان که در صورت اشتباه می توانند ابزار و کار خود را تغییر دهند، یک هنرمند خالکوبی فقط یک فرصت برای درست کردن آن دارد. اگر خالکوبی خالکوبی خود را از بین ببرد، مشتری می تواند از او شکایت کند یا مشتریان خود را از دست بدهد.

برای محافظت از هنرمند و محل کار در برابر این نوع مسئولیت قانونی، اکثر استودیوها مشتریان را ملزم می‌کنند تا فرم‌های مربوط به شرایط پزشکی، آلرژی‌ها، داروها و مصرف الکل را قبل از انجام خالکوبی پر کنند.

همچنین، به منظور کاهش مسئولیت استودیو یا سالن، مشتری ملزم به پر کردن فرم مسئولیت رسمی است که تأیید می کند مراقبت مناسب از هنرمند تاتو را دریافت کرده است.

ایمنی کار تاتو

استودیوهای تاتو و سالن های زیبایی حتی هنرمندان خلاق خالکوبی بیشتری نسبت به این استودیوها دارند. برای افتتاح یک استودیوی معتبر تاتو، یک هنرمند تاتو باید به اندازه کافی مشتری به آتلیه بیاورد و سود کافی برای هر دو طرف داشته باشد.

این بدان معنی است که هنرمندان تاتو باید به طور مداوم کار با کیفیت تولید کنند و مشتریان خود را سفارشی کنند. جلب رضایت برخی از مشتریان سخت است و برخی دیگر هرگز راضی نیستند. این به این دلیل است که رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد و هنرمندانی که به طور مداوم کار با کیفیت ارائه نمی کنند ممکن است خطر از دست دادن شغل خود یا بی اعتبار شدن در حرفه خود را داشته باشند.

راه حل

برخی از سالن ها ساعتی به هنرمندان خالکوبی پرداخت می کنند، به این معنی که دستمزد آنها بستگی به تعداد مشتریانی دارد که به آن سالن یا استودیو مراجعه می کنند. این عدد می تواند از روز به روز بسیار متفاوت باشد.

برای محافظت از هنرمند و محل کار در برابر این نوع مسئولیت، اکثر استودیوها از مشتریان می خواهند قبل از انجام خالکوبی فرمی را در مورد شرایط پزشکی، آلرژی ها، داروها و مصرف الکل پر کنند. مشتریان همچنین ملزم به تکمیل فرم مسئولیت هستند که گواهی می‌دهد مراقبت‌های مناسب را از هنرمند تاتو دریافت کرده‌اند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.