بهترین فیلم های هنرهای رزمی که می توانید تماشا کنید


کشتی، چه آزاد و چه قانونی، بدون شک قدیمی ترین شکل رقابتی است که بشر در آن شرکت کرده است. گاهی اوقات ابزاری برای بقا (کشتن یا مردن) ضروری است زیرا مهم است. از این رو سینما اهتمام خوبی به این موضوع داشت که منجر به تولید فیلم های رزمی شد. ژانر هنرهای رزمی تعدادی از بی نظیرترین و بهترین فیلم های تاریخ را به ما داده است. ما برای شما تاریخ سینما را بررسی کرده ایم و تعدادی از بهترین «فیلم های رزمی جهان» را پیدا کرده ایم که برخی از آن ها جزو بهترین فیلم های اکشن آسیایی نیز هستند. این اقدامات ترکیبی از یک داستان عالی (گاهی عالی) با برخی از بهترین مبارزاتی است که تا به حال در صفحه نمایش بزرگ دیده شده است. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین فیلم اکشن دوبله فارسی تمام دوران (بدون ترتیب خاصی) آورده شده است. در زیر لیستی از بهترین فیلم های رزمی جهان با بالاترین امتیاز IMDb را مشاهده می کنید:

"کیک بوکسور"

بدون شک اگر به عنوان یک عاشق هنرهای رزمی اهل سینما هستید، ژان کلود ون دام یا فرانکی معروف نامی است که با آن آشنا هستید و آثار او باید در لیست بهترین هنرهای رزمی قرار گیرند. فیلم های جهان او یکی از مهم ترین ستاره های هالیوود در دهه های 1980 و 1990 بود و در مهم ترین فیلم های جنگی آن دوران بازی کرد. او همیشه به عنوان یک رزمی کار محبوب بوده و مهارت های بازیگری اش بر استعداد او می افزاید.

اما ژان کلود ون دام فتوژنیک ترین ستاره فیلم های اکشن است و کیک بوکسر بهترین فیلم او از نظر هنرهای رزمی محض است. هیچ فیلمی نمی تواند ظرافت و توانمندی «عضله بروکسل» را در اوج فیزیکی خیره کننده اش به تصویر بکشد. این فیلم یک فیلم بسیار جذاب دهه 1980 است که با نمایش ملودرام هنرهای رزمی با موسیقی متن منحصر به فرد آن دوران، قلب هر بیننده ای را تسخیر می کند. این اثر در نگاه اول هالیوودی ناب است اما «کیک بوکسر» اولین فیلم رزمی بود که بوکس اصیل تایلندی و پایه سینمای غیرآسیایی را به مخاطبان آمریکایی معرفی کرد. به همین دلیل از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن یاد می شود. فیلم سینما.

"پاندای کونگ فو کار"

ژانر فیلم رزمی یا کونگ فو همیشه محدودیت های فیزیکی بدن انسان را نادیده گرفته است، چه از طریق آموزش های بسیار تخصصی و چه از طریق سیم کشی های ویژه ای که به آنها متصل شده است. جای تعجب است که تا سال 2008 طول کشید تا این ژانر وارد انیمیشن اصلی شود. جایی که به معنای واقعی کلمه هر چیزی ممکن است و این اثر یکی از معدود انیمیشن هایی است که در لیست بهترین فیلم های رزمی جهان ما قرار دارد. اما پاندای کونگ فو کار روی پو تمرکز دارد، یک پاندای عاشق کونگ فو و کوفته که اتفاقاً در یک تورنمنت هنرهای رزمی برنده می شود و تبدیل به مدافع پیشگویی شده دره صلح در برابر یک پلنگ شیطانی می شود.

طرح داستان یک مسیر بسیار واضح را برای یک پایان خوش دنبال می کند، و در حالی که یک داستان تلفنی از یک ضعیفه شکست خورده است، اجرای کلیشه ای هنوز بدیع و سرگرم کننده است. اگر تماشای صدای پاندای جک سیاه که می گوید اسکادوش یا طرفدار انگشتان موش که حریف خود را نابود می کند برای شما جالب نیست، پس باید مدتی را در اینترنت بگذرانید.

"قبض تغذیه"

کوئنتین تارانتینو قسمت‌های 1 و 2 بیل را یک داستان می‌داند، بنابراین هر دو فیلم را یک اثر مستقل چهار ساعته می‌دانیم. نامه عاشقانه کوئنتین تارانتینو به سینمای اکشن ترکیبی پویا و متنوع است. اما چرا؟ زیرا داستان و جلوه های بصری اثر از حماسه های کونگ فو تا وسترن های اسپاگتی تا فیلم های ترسناک اروپایی را شامل می شود. مانند دیگر فیلم‌های تارانتینو، بیل را بکش، ارجاعات زیادی به فرهنگ پاپ و زیرمتن‌های زیادی دارد که پس از تماشای مجدد متوجه آن‌ها می‌شوی. اکشن این فیلم بیشتر از اکشن فیلم های دیگر این کارگردان است.

بسیاری از منتقدان، فیلم دو قسمتی کوئنتین تارانتینو، بیل را بکش، به عنوان بهترین فیلم کونگ فو و بهترین فیلم هنرهای رزمی تمام دوران معرفی می کنند. در واقع، «کشتن بیل» نگاهی اجمالی به آن نوع هنرهای رزمی ارائه می دهد که فقط سینماگران واقعی می توانند تولید کنند. داستان یک عروس (اوما تورمن) را با شریک سابقش در جنایت و دوست پسر سابقش بیل دنبال می کند. تارانتینو قبل از فیلمبرداری به وضوح می خواست به جمع کارگردانان بزرگ بپیوندد و موفق شد. فیلم او همان حسی را که تارانتینو به بهترین شکل از فیلم B ساخته است دارد. بنابراین، دیدن آن حاوی یک احساس واقعا شگفت انگیز است.

Bloodsport از نظر بسیاری از طرفداران بهترین فیلم اکشن ژان کلود از زمان Bloodsport، از مبارزه زمینی گرفته تا اکشن عمومی است. این فیلم همچنین باعث شد تا او از نقش مکمل به نقش اول تبدیل شود. علاوه بر صحنه های اکشن، دیالوگ ها و بازی احساسی او نشان از استعداد بازیگری ژان کلود دارد. حلقه خون برای مدت طولانی یکی از محبوب ترین فیلم های هنرهای رزمی بوده است. شاید «کیک بوکسر» بهترین فیلم ژان کلود ون دام باشد، اما «خون خون» اثری است که تماشاگران جهانی را با بزرگترین مبارزان اروپایی تاریخ سینما آشنا کرد. جالب است بدانید که با این اثر نام فرانکی برای این بازیگر به زبان ایرانی بود.

"ماتریکس"

شکی نیست که هنرهای رزمی The Matrix بسیار بالاست و باید در لیست بهترین فیلم های رزمی جهان قرار گیرد. اما چرا؟ زیرا واچوفسکی‌ها از داستان‌های علمی تخیلی، کارتون‌ها، کمدی‌ها، فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگ، مذهب، فلسفه و اسطوره‌شناسی الهام گرفته‌اند تا با فیلم دوره‌ای خود یک هنر نظامی واقعا منحصر به فرد را تجربه کنند. جالب اینجاست که The Matrix توانست سبک «سیم فو» را در هالیوود به حد افراطی برساند. زیبایی شناسی سکانس مبارزه فیلم سال ها بر این ژانر حاکم بوده است. به عنوان مثال، صحنه های پیچیده مبارزه تن به تن در ماتریکس، سینمای هنرهای رزمی هنگ کنگ ناب است.

"داستان پلیس"

برای اینکه بفهمید خود جکی چان با ژانر کمدی چه کرد، باید به دوران کمیک هارولد لوید و باستر کیتون و البته ویژگی های خاص این بازیگران مشهور برگردید تا همان جکی چان مبارز را بدست آورید. وقتی در سینمای اکشن هنگ کنگ کنگو خوشحال بود. جکی چان یکی از بازیگرانی است که برای رسیدن به تصویر مورد نظر جان خود را به خطر می اندازد. پایان این جنون، نقش ویژه جکی چان در داستان پلیس است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.