آشنایی با نوع پکیج گرمایش دیواری بوتان


بوتان قدیمی ترین شرکت تولید کننده ست و رادیاتور در ایران می باشد. که نامی است که همه با آن آشنا هستند محصولات این شرکت در رده محصولات صادراتی قرار می گیرد. این شرکت انواع پکیج ها را ارائه می دهد. برای کاربردهای مختلف در این مقاله به معرفی بهترین مدل های بخاری دیواری بوتان می پردازیم تا اطلاعات لازم و کافی برای انتخاب و خرید این محصولات و انتخاب بهترین را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

کیت گرمایش دیوار

برچسب های دیواری به دلیل اندازه کوچک و ظاهر زیبای خود اغلب در آشپزخانه نصب می شوند و به همین دلیل تعداد فن های برچسب دیواری بیشتر می شود. پکیج دیواری به دلیل نداشتن منبع ذخیره آب گرم نمی تواند همزمان سیستم گرمایشی را گرم کرده و آب گرم را تامین کند و طراحی سیستم اولویت را به گرمایش با گرمایش آب گرم می دهد.

پس از بازکردن شیر آب گرم خانگی، تمام انرژی صرف گرمایش آب گرم مصرفی می شود و اگر شیر آب گرم خانگی برای مدت طولانی باز بماند، رادیاتورها یخ می زنند. بنابراین ارزش دارد در استفاده از آب گرم به این ایده توجه کنید و در زمستان شیر آب گرم را برای مدت طولانی باز نگذارید تا رادیاتور خنک شود.

معمولا انواع پک های دیواری مجهز به سیستم دودکش هستند. در این سیستم ها، دود حاصل از فرآیند احتراق از طریق یک دودکش معمولی یا بسته فن به بیرون تخلیه می شود. دودکش دیواری پک دارای ساختار دوگانه است، یک طرف برای جذب دود استفاده می شود، طرف دیگر اکسیژن برای احتراق را جذب می کند. استفاده از بسته بندی دیواری مزایا و مزایای بسیاری را به همراه دارد. با تهران سرویس کاران همراه باشید.

مدل های گرمایش دیواری میتوندو یا بوتان

4 مدل پکیج شرکت بوتان:

1. پک مدل Perl Pro

2. پکیج مدل پاویا

3. پکیج مدل پارما

پکیج مدل ویتا 4

انواع پکیج های گرمایش دیواری بوتان

طرح های مختلفی از پکیج های دیواری گرمایشی در بوتان وجود دارد و برخی از آنها به مرور زمان منسوخ شده اند. بوتان در حال حاضر بر چهار محصول تمرکز کرده و بهترین کیفیت ممکن را برای آنها تضمین می کند. مدل های پکیج گرمایش دیواری بوتان شامل:

پک دیواری بتا: ارزان ترین پک تولید شده توسط بوتان از نوع بتا با 22 و 24 کیلو وات می باشد. قطعات به کار رفته در پک های بتا بوتان ساخت ایران و سایر کشورهای آسیایی بوده و کیفیت آنها توسط خود برند بوتان تایید شده است. نمایندگی بوتان کرج

پک دیواری پرلا پرو: این پک را می توان بهترین پک از نوع بوتان موجود در 24، 28 و 32 کیلووات نامید. پک دیواری پرلا پرو بوتان برای خانه هایی تا 250 متر مربع مفید خواهد بود. پکیج پرلا پرو دارای نمایشگر دیجیتال بوده و تمامی قطعات ساخت ایتالیا می باشد. پرلا پرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع، پمپ سه سرعته ساخت دانمارک، شیر سه طرفه ساخت ایتالیا، کپسول آتش نشانی و ... می باشد. وجود دارد و

پک دیواری پارما. این کیت ها نسبت به کیت های پرلا پرو قدرت کمتری دارند و در توان های 22 و 24 کیلووات تولید می شوند. این پکیج ها برای خانه های تا 140 متر قابل استفاده است. پکیج پارما دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی بوده و تمامی قطعات آن ساخت اروپا می باشد.

پک دیواری پاویا: پک پاویا یکی از جدیدترین محصولات برند بوتان، بهترین مدل پک بعد از پک دیواری پرلا می باشد. این بسته دارای نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی است که کدهای خطا را نمایش می دهد. پس از بررسی کد خطا، می توانید با کمک آن ارور دیوار پک را شناسایی کنید.

مشخصات انواع مدل پکیج شوفاژ دیواری بوتان

پکیج های برق بوتان توسط شرکت های بوتان طراحی و تولید می شود که با تجهیزات و قطعات با کیفیت ساخته شده و بر اساس تکنیک ها و تکنولوژی های روز ساخته شده و می تواند آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی را تامین کند. کیفیت بالای این پکیج ها آنها را به رقیبی قدرتمند برای برندهای ایرانی و خارجی تبدیل کرده است.

ویژگی های پکیج گرمایش دیواری بوتان

پکیج های دیواری بوتان دارای سیستم های زیر می باشند:

سیستم حل مسئله هوشمند

سیستم حفاظت از یخ زدگی برای تجهیزات ذخیره شده در هوای آزاد

سیستم کنترل دمای آب گرم

حفاظت برای کنترل دمای آب، فشار و انتشار کل گازهای احتراق

سیستم تنظیم اتوماتیک جریان گاز، تهویه و سوزاندن آهسته

دیگ بوتان پک گازی بوده و در دو مدل فن دار و بدون فن تولید می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مجهز به پیکاپ دایره ای سه سرعته است

مصرف سوخت و انرژی کم

مجهز به دو مبدل حرارتی ایتالیایی برای تامین آب گرم خانگی و سیستم گرمایشی.

مجهز به مشعل با سیستم جرقه زنی اتوماتیک

مجهز به نمایشگر دیجیتالی برای نمایش کدهای تشخیصی و شرایط مختلف دستگاه است

مجهز به پمپ دوار سه سرعته

شرکت تامین آب گرم در کمترین زمان.

می توان آن را به ترموستات اتاقی متصل کرد

راندمان حرارتی بالای 90 درصد

برق مصرفی لازم تک فاز می باشد.

امکان اتصال به سنسور دمای بیرون

پکیج گرمایشی بوتان در دو حالت احتراق باز و بسته طراحی شده و در حالت احتراق بسته گازهای حاصل از احتراق از طریق لوله دوجداره خارج می شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.