بهترین کراتینه برای حجم خشک

مجله اينترنتي يكتا

بهترین کراتینه برای حجم خشک


یکی از اهداف اصلی همه ورزشکاران و بدنسازان رسیدن به وزن خشک است که نیاز به ورزش، تغذیه مناسب و استفاده از مکمل های مختلف دارد. یکی از مکمل های محبوب در بین ورزشکاران مکمل کراتین است که برای حجیم سازی استفاده می شود. در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین کراتین را برای حجیم سازی به شما معرفی کنیم و ویژگی های هر کدام را شرح دهیم. اگر به دنبال بهترین مکمل کراتین برای فله خشک هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فله خشک چیست و کراتین در این مورد چقدر مفید است؟

در تعریف حجم خشک باید بگوییم که فرد باید با مصرف حداقل چربی عضله سازی کند. در واقع زمانی که فرد تمرینات بدنی شدیدی انجام می دهد باید کالری زیادی مصرف کند و با مصرف چربی بسیار کم ساختار عضلانی شکل می گیرد تا فرد بتواند عضلات لاغری را رشد دهد. بنابراین می توان گفت که توده بدون چربی به معنای ساختن یک بدن عضلانی قوی بدون مصرف کالری های ناسالم است که باعث چاق شدن بدن نمی شود، یا توده بدون چربی به معنای به دست آوردن حداکثر عضله با حداقل چربی است. برای به دست آوردن توده بدون چربی باید ورزش کنید و خوب بخورید و همچنین می توانید از مکمل های ورزشی استفاده کنید. یکی از محبوب ترین مکمل ها در بین ورزشکاران کراتین مونوهیدرات است که توسط بدنسازان برای افزایش توده عضلانی بدون چربی استفاده می شود. مکمل کراتین علاوه بر ایجاد توده عضلانی بیشتر، قدرت و قدرت بدنی را نیز افزایش می‌دهد که به بدنسازان اجازه می‌دهد تا تمرینات قدرتی را برای ساخت عضلات بهتر و بیشتر انجام دهند.

ما بهترین کراتین یونیورسال نوتریشن برای فله خشک و خواص آن را ارائه می دهیم

امروزه کراتین به اشکال مختلف تولید و به فروش می رسد، اما در عصر مقادیر خشک، کراتین مونوهیدرات محبوب ترین و بهترین نوع آن است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که کدام کراتین برای حجم خشک بهتر است؟ در این قسمت 7 محصول کراتین مونوهیدرات از برندهای معتبر دنیا که به عنوان بهترین کراتین شناخته می شوند معرفی می شود.

1. تکنولوژی عضلات کراتین مونوهیدرات

این کراتین دارای ترکیب خالص و بالایی از کراتین مونوهیدرات است و به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و کسانی که می خواهند عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند آن را انتخاب می کنند. در Creatine Platinum 100 Muscle Tech از هیچ گونه مواد نگهدارنده یا افزودنی استفاده نمی شود و عموماً برای افزایش استقامت و قدرت عضلانی و افزایش توانایی فرد برای انجام تمرینات سنگین تر و طولانی تر استفاده می شود. این کراتین حاوی فیلر یا قند نیست.

ویژگی های ماسل تک کراتین مونوهیدرات

بدون شکر

توده عضلانی را افزایش دهید

انرژی را افزایش دهید

بهبودی سریعتر

عملکرد بازی خود را بهبود بخشید

2. Keratin Care Actor Muscle Technology

فناوری ماهیچه حامل کراتین برای کسانی که به مکمل های علمی نیاز دارند عالی است. این کراتین با فرمول موثر و مواد بسیار خالص ساخته شده و فاقد چربی و کربوهیدرات می باشد به همین دلیل می توان آن را بهترین کراتین برای حجیم سازی خشک دانست. از سوی دیگر، این تنها کراتینی است که هنگام عضله سازی بدون چربی به سلول های شما آب اضافه نمی کند. این مکمل را می توان همراه با مکمل های دیگر مانند پروتئین آب پنیر، مکمل BCC و غیره مصرف کرد. برای مشاهده قیمت و خرید Keratin Creator Muscle Tech کلیک کنید.

ویژگی های Keratin Creator Muscletech

عضله بدون چربی بیشتری بدست آورید

توانمند سازی

خالص ترین شکل کراتین موجود در بازار

تمشک موری با طعم دهنده ها

باعث التهاب نمی شود

قدرت، عملکرد و عملکرد عضلانی را افزایش می دهد

حاوی چربی و کربوهیدرات نیست

3. پروتئین مونوهیدرات کراتین من

یکی از محبوب ترین کراتین های مورد استفاده ورزشکاران و محبوب ترین کراتین در سراسر جهان، کراتین پروتئین من است. کراتین مونوهیدرات پروتئین من برای هر کسی با اهداف مختلف مناسب است و سال هاست که در سایت معتبر LABAOOR در رتبه اول قرار گرفته است. آزمایش‌های متعددی بر روی ورزشکارانی که از این کراتین برای عملکرد، خلوص و کیفیت استفاده می‌کنند، انجام شده است که نتایجی را به همراه دارد که همه ما می‌توانیم به آن افتخار کنیم. برای بررسی قیمت و خرید My Protein Creatine Monohydrate کلیک کنید.

کراتین مونوهیدرات دارای ze-MyProtein است

مناسب برای استفاده در تمامی رشته های ورزشی

می تواند با مکمل های دیگر ترکیب شود

بدون سلیقه

افزایش توده عضلانی

عملکرد بدنی، استقامت بدنی و قدرت را افزایش می دهد

مناسب برای استفاده روزانه

با کیفیت و تمیز

تیز جذب

4. کراتین مونوهیدرات ناترکس

Nutrex Hardcore Creatine خالص ترین، غلیظ ترین و ایمن ترین محصولی است که می توانید پیدا کنید و برای ایجاد استقامت، قدرت و عضله طراحی شده است. این کراتین در افزایش وزن بدن بسیار موثر است، بنابراین پس از 5-7 روز مصرف، وزن بسیار کمی خواهید داشت و افزایش وزن ناشی از افزایش مقدار آب در عضلات و پس از آن ایجاد می شود. که ، با گذشت زمان، پروتئین های فیبر ماهیچه ای جدید را تقویت کرده و می سازد. برای مشاهده و قیمت کراتین مونوهیدرات ناترکس کلیک کنید.

ویژگی های کراتین مونوهیدرات ناترکس

مناسب برای استفاده روزانه

بی مزه و قابل استفاده در انواع نوشیدنی های ورزشی.

بدون ایجاد رفلاکس معده و عوارض گوارشی

افزایش قدرت و قدرت بدن

حاوی کراتین مونوهیدرات خالص

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.