دانلود درایور hp

مجله اينترنتي يكتا

دانلود درایور hp

@t73000PU

در این مقاله دانلود درایور چاپگر HP را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا شما را در مورد نحوه دانلود درایور صحیح راهنمایی کنیم.

همانطور که می دانید در عصر تکنولوژی یکی از پرکاربردترین دستگاه های جانبی در بسیاری از منازل، مغازه ها، مشاغل و مراکز اداری و دولتی چاپگر است. این چاپگر برای کاربردهای ساده و حرفه ای استفاده می شود. انواع مختلفی از چاپگرها در بازار موجود است که بر اساس هدف به دسته های صنعتی، اداری بزرگ، اداری کوچک، خرده فروشی و خانگی تقسیم بندی می شوند. چاپگر اچ پی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین چاپگرها در بین برندهای موجود می باشد.

چرا باید درایورهای چاپگر HP را دانلود کنیم؟

ممکن است لازم باشد چاپگر را در رایانه یا لپ تاپ خود به روز کنید یا سیستم عامل رایانه خود (ویندوز یا مک) را به نسخه جدیدی به روز کنید و درایور چاپگر سازگار نباشد یا اگر سی دی نرم افزار چاپگر سازگار نیست. پیدا نشد، درایور چاپگر خود را دانلود کرده و آن را به طور کامل از ابتدا نصب کنید تا چاپگر شما راه اندازی مجدد شود و دستگاه های لازم را به هم متصل کند. درایور چاپگر نرم افزاری است که بدون عملکرد آن، چاپگر به درستی به لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل نمی شود و از آن استفاده نمی شود.

بهترین مرجع برای دانلود درایور چاپگر HP

البته اگر می خواهید نرم افزار خود را به روز کنید و از آخرین درایورهای هر چاپگر استفاده کنید، می توانید با کمی گوگل آن ها را پیدا کنید. اما HP همیشه به این فکر می کند که چگونه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. به همین دلیل، پشتیبانی ما شامل جدیدترین درایورها و نرم افزار نصب و پیکربندی برای تمامی مدل های چاپگر می باشد.

اگر چاپگر شما آخرین مدل چاپگر HP یا مدل قدیمی تر است، می توانید آخرین به روز رسانی درایور را از لینک زیر دریافت کنید.

چگونه درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

فقط مدل چاپگر خود را به انگلیسی در قسمت جستجو وارد کنید، به عنوان مثال Laserjet Pro M454dn، سپس روی ارسال کلیک کنید. به این ترتیب به جدیدترین درایورها و نرم افزارهای چاپگر خود دسترسی خواهید داشت.

سمت دانلود درایور اچ پی

پس از کلیک بر روی دکمه ارسال، لیستی از نرم افزارها و درایورها مانند تصویر زیر ظاهر می شود. اگر کاربر عمومی و غیرحرفه ای هستید، لطفاً نرم افزار توصیه شده توسط HP را که با برچسب سبز رنگ "توصیه شده" در بالا مشخص شده است دانلود کنید. این برنامه شامل بسته کامل درایور و نرم افزار نصب چاپگر است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

هر نرم افزار HP را دانلود کنید

اما اگر کاربر حرفه ای و حرفه ای IT هستید و می خواهید درایور چاپگر خود را دانلود کرده و از طریق تنظیمات سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و نیازی به نرم افزار پشتیبانی جانبی با چاپگر ندارید، از لیست موجود است. انتخاب کنید و نرم افزارهای موجود، درایورهای اولیه را دانلود کنید.

پس از دانلود درایور و نرم افزار پرینتر HP نسبت به نصب اقدام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات چاپگر به درستی استفاده کنید.

آخرین کلمه

شرکت آوای فرهنگ آریا با ارائه انواع محصولات و خدمات چاپ اچ پی خریدی مطمئن را با گارانتی معتبر و بهترین قیمت به شما ارائه می دهد. برای خرید می توانید لیست محصولات را از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت مشاهده کنید و با انتخاب ویژگی های مورد نظر خود و مقایسه محصول، خریدی آسان را با توجه به نیاز خود تجربه کنید. همچنین می توانید با یک متخصص تلفنی صحبت کنید. و واتس اپ


برداشت شده از: دانلود درایور پرینتر hp

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.