بازنویسی محتوا چیست؟ چرا مطالب را بازنویسی کنیم؟


کپی رایتینگ یکی از راه های تولید محتوا است. امروزه اطلاعات حرف اول را در کسب و کارهای مختلف می زند. تولید محتوا می تواند کسب و کار شما را گسترش دهد. در حال حاضر، یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری، بازاریابی درونگرا است. همچنین یکی از بهترین راه های تولید محتوا کپی کردن محتوا است. برای آشنایی بیشتر و بهتر با این موضوع، این مقاله را دنبال کنید.

ویرایش یا بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی یا بازنویسی یک متن به معنای بازنویسی آن به شکلی متفاوت است. این به معنای بردن متن به جای دیگری و تغییر جملات است. در این صورت موتورهای جستجو محتوای وب سایت شما را کاملاً جدید می بینند و آن را کپی شده از وب سایت دیگری نمی دانند. به عنوان مثال، اگر می خواهید از کلمه admin سایت در متن خود استفاده کنید، به جای آن از کلمه Adminesite استفاده می کنید. با این کار معنی کلمه را به کاربر می دهید و همچنین از دست الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو گریزان می شوید.

موتور جستجویی مانند گوگل از الگوریتم های مختلفی مانند پاندا و دزدان دریایی استفاده می کند تا مشخص کند که آیا محتوای وب سایت شما از سایت دیگری کپی شده است یا خیر. از آنجایی که این موضوع می تواند برای وب سایت شما مشکل ساز باشد و موتورهای جستجو رتبه وب سایت شما را دست کم گرفته یا جریمه کنند، بهتر است محتوای وب سایت خود را ایجاد کنید.

چه زمانی متن را بازنویسی کنیم؟

معمولاً وقتی می‌خواهیم مقاله جدیدی ایجاد کنیم، اگر اطلاعات قبلی در مورد آن نداشته باشیم، به منابع مختلفی مانند کتاب، مجلات، روزنامه‌ها و ... مراجعه می‌کنیم. ما با آن صحبت خواهیم کرد با این حال، موقعیت های زیادی وجود دارد که در آن ما نمی توانیم از این روش ها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنیم و ما بررسی خواهیم کرد.

شما هیچ منبع خارجی ندارید: همانطور که گفته شد، وقتی می خواهیم محتوای جدیدی ایجاد کنیم، اگر اطلاعات کاملی در مورد موضوع نداریم، باید کتاب هایی با همین عنوان تهیه کنیم. همچنین می توانید از فیلم های آموزشی موجود در اینترنت استفاده کنید. اما اگر چنین منابعی نداشته باشیم، باید مطالب را بازنویسی کنیم.

ما اطلاعات کافی در مورد موضوع نداریم: یکی دیگر از مواردی که می تواند شما را مجبور به بازنویسی مقاله کند این است که اطلاعات کافی ندارید. به عنوان یک تولید کننده محتوا ممکن است با هر مشکلی مواجه شوید یا نیاز به ایجاد محتوای متفاوت داشته باشید از آنجایی که دانش کافی در این زمینه ندارید، بهتر است مطالب را بازنویسی کنید

زمان کافی برای ایجاد محتوا: ممکن است دو یا سه ساعت برای نوشتن یک مقاله وقت داشته باشید، البته در این مدت کوتاه نمی توانید اطلاعات کافی در مورد این موضوعات به دست آورید، خوب است که بتوان از آن برای نوشتن مجدد استفاده کرد. برای ایجاد محتوای متفاوت مواد در این صورت می توانید محتوایی با اطلاعات بیشتر و بهتر ایجاد کنید که به کاربر درک درستی از محتوا بدهد.

به کیفیت محتوا اهمیت نمی دهید: در برخی موارد، مانند گزارش مقاله، نه کاربر و نه نویسنده ممکن است زیاد به محتوای مقاله اهمیت ندهند و پر کردن صفحات در وب سایت موضوع مهمی است. آنها در این مواقع بهترین راه حل استفاده از محتوا نویسی است. در این صورت، نه تنها محتوای بهتری تولید کنید، بلکه زمان کمتری از شما می گیرد.

تمرین بازنویسی محتوا:

برای بازنویسی محتوا از روش های مختلفی استفاده می شود. در زیر به برخی از مهم ترین این تکنیک ها اشاره می کنیم.

به طور کلی، بازتولید یک متن به دو صورت انجام می شود:

تغییر جمله: در این مورد، در مقاله خود از جمله متفاوت استفاده می کنیم. مثلاً جمله «من مدیر سایت هستم» را به جمله «کار من مدیر سایت است» تغییر می دهیم. برای استفاده از این روش به صورت زیر عمل کنید.

متن اصلی را چند بار بخوانید و مطمئن شوید که ایده های اصلی را درک کرده اید.

نکات اصلی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید.

آنچه را که در متن اصلی نوشتید بررسی کنید. مطمئن شوید که ایده اصلی را حفظ کرده اید و نسخه شما متفاوت است.

تغییر کلمه: این روش بازنویسی محتوا به این صورت است که کلمه را به گونه ای دیگر می نویسیم که همچنان مفهوم اصلی را به کاربر منتقل می کند، مثلاً به جای کلمه admin سایت از کلمه adminsite استفاده می کنیم که همین معنی را می دهد. . . به کاربر. برای استفاده از این روش از این روش استفاده می کنیم.

وقتی ایده اصلی جمله را فهمیدید، به دنبال کلمات کلیدی باشید. مراقب باشید، کلمات را می توان در بازنویسی اصلی حفظ کرد، اما بهتر است با تغییر برخی کلمات، ظاهر جمله را تغییر دهید.

به دنبال کلمات یا عباراتی باشید که قابل تغییر هستند.

از یک اصطلاحنامه یا فرهنگ لغت برای یافتن جایگزین استفاده کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.