كمپ تحصيلي، برنامه اي براي موفقيت شروع كنيد



اردو اردو چيست؟ اهميت كمپ يادگيري

قبل از اينكه در مورد مزاياي كمپ آموزشي ناوريز و اهميت پانسيون آموزشي ناوريز صحبت كنيم، به طور خلاصه به شما بگويم. يك روز از ميشائيل شوماخر قهرمان فرمول 1 پرسيده شد كه راز موفقيت او چيست؟ شوماخر پاسخ داد: در مسابقه، وقتي به گوشه اي يا مانعي كه ديگران ترمز كرده اند نزديك مي شوم، نفس نفس مي زنم. اين نقل قول شوماخر به شما كمك مي كند تا بفهميد كه اگر مي خواهيد موفق شويد، زماني كه ديگران دست از تلاش نمي كشند بايد بيشتر تلاش كنيد. همه ما بارها اين جمله را شنيده ايم. كمي فكر كردن به شما كمك مي كند تا معني اين جمله را بفهميد. در ادمه، نياز به اردوهاي آموزشي در عيد و تاثير اردوهاي آموزشي در ناوريز را بررسي مي كنيم.

 

اهميت اردوي تحصيلي عيد

همه كنكوري ها (نه فقط كلاس دوازدهم) كه براي كنكور آماده مي شوند مي دانند كه تعطيلات نوروز بهترين زمان براي مطالعه و جبران درس هاي از دست رفته است. چون حداقل 2 هفته فرصت داريد در مدرسه شبانه روزي نوروزي تحصيل كنيد. براي امتحاناتي كه حتي يك دقيقه هم مهم است، 2 هفته زمان بسيار خوبي است و با برنامه ريزي مناسب مي توانيد از روزهاي عيد نهايت استفاده را ببريد. با خودت مي گويي كه خوشحالي، در تعطيلات عيد، مهمان داريم يا در سفر و مهماني هستيم. چه كساني مي توانند در تعطيلات نوروز درس بخوانند؟ چگونه مي توانيم در ميان اين همه هياهو و رفت و آمد روي مطالعه و آمادگي براي كنكور سراسري تمركز كنيم؟ اين يك سوال بسيار خوب است. البته زماني كه مشغول هستيد، حضور در نوروز، مسافرت، مهماني و دعوت از مهمان، تنها چيزي كه نمي توانيد روي آن تمركز كنيد مطالعه و امتحان است. اين براي كنكور سراسري است. اما يك پيشنهاد خيلي خوب دارم: شركت در مدرسه شبانه روزي عيد.


مدرسه شبانه روزي نوروزي چيست؟

شايد نام Aid Education Boarding را شنيده باشيد. چند سال از مشاوران تحصيلي و برنامه ريزان كنكور و كنكور مي گذرد. براي اينكه لحظات طلايي جشن نوروز را از دست ندهند، اردوي نوروزي را براي مطالعه و يادگيري در عيد افتتاح كرده اند. آموزش مدرن مكاني است كه در آن هنگام سرگرمي خود را به چالش مي كشيد. اين اردوي نوروزي سرگرم كننده است زيرا براي قبولي در كنكور و كسب بهترين رتبه، تجربه زيادي كسب خواهيد كرد و با افراد جديدي آشنا خواهيد شد كه هدف مشتركي دارند. يك حس رقابت نزديك بين تمام شركت كنندگان واقعي وجود دارد. اما در كوچينگ Help شما داوطلبان كنكور زيادي را در اطراف خود مي بينيد كه باعث مي شود احساس رقابت كنيد. چون مي بينيد كه دانش آموزان مورد علاقه تان در تعطيلات نوروز و عيد مشغول تفريح ​​هستند و در عيد براي درس خواندن دچار مشكل مي شوند. وقتي آن احساس رقابت را به دست مي آوريد و يك تست خوب انجام مي دهيد و مي بينيد كه افراد زيادي هستند كه مي توانند شما را شكست دهند، بقيه آزمون را صرف تلاش براي برنده شدن مي كنيد. تعطيلات را بياوريد. بهترين در اينجا شما تاثير اردوي آموزشي نوروزي را تجربه كرده ايد.

همه مي دانند كه هر ساله متقاضيان زيادي براي شركت در كنكور سراسري ثبت نام مي كنند و رقابت بين آنها سخت است. اما اكثر دانش‌آموزان فقط اين را مي‌دانند و خيلي‌ها سعي نمي‌كنند در اين ماراتن اول پيشرفت كنند و ضرورت اردوي نوروزي براي موفقيت را نمي‌دانند. اما وقتي كسي را مي بينيد كه نزديك ترين هدفش با شما يكسان است، رقابت شما را تشويق مي كند كه بيشتر در پانسيون نوروزي كار كنيد. مصداق بارز اين كلام حكيمانه كه مي گويد بشنو كي مي خواست ببيند؟ مهم نيست همه چه مي گويند، ببينيد چند صد هزار نفر براي كنكور ثبت نام كرده اند، همه تلاش مي كنند، اما كي گوش مي دهد؟ ممكن است برخي از شما گروهي را در اطراف خود ببينيد كه يك مرحله، يك هدف، يك كنكور و ... را پشت سر گذاشته اند و با ديدن آن ها به خودتان بگوييد كه دوباره در حال درس خواندن است و همه مي گويند رقابت سختي است. و اين سخنان همه دروغ است. اما وقتي در محيطي مثل محل تحصيل نوروزي افرادي را مي بينيد كه مثل شما تمام وقت و انرژي خود را صرف مطالعه و امتحان مي كنند، ديدن آنها انگيزه شما را براي مطالعه و رسيدن به هدفتان افزايش مي دهد. اگر براي مطالعه به انگيزه نياز داريد، مقاله انگيزه تحصيلي ساخته شده در موسسه آموزشي بارسا را ​​مطالعه كنيد.



مزاياي چارچوب مطالعاتي نوروزي

حضور در اردوي نوروزي تجربه اي شگفت انگيز و در عين حال چالش برانگيز است. وقتي در اردوگاه نوروزي هستيد، از تمام فعاليت ها و فعاليت هاي خارج از محل سكونت عيد اطلاعي نداريد و خبري از زنگ خطري نيست كه بدون دانستن، شما را آزار دهد. يكي از مزيت هاي مدرسه شبانه روزي نوروزي، صحبت نكردن از گشت و گذار در صفحات مختلف مجازي در پوشش تبريك عيد و چت چند ساعته است. بدون اينترنت، لپ تاپ، گوشي و غيره از بقيه صدايي نمي آمد. چرا كه همه كساني كه اردوي نوروزي را براي دانش آموزان كنكور برگزار مي كنند در همه شلوغي هاي عيد و سال نو سعي در ايجاد آرام ترين محيط دنيا دارند. البته در اينجا لازم به ذكر است كه يكي ديگر از مزاياي مركز مطالعات خصوصي نوروزي در برزا اين است كه در دانشگاه شهيد بهشتي تهران واقع شده است و مي توانيد در ايام عيد يادگيري در دانشگاه را تجربه كنيد. اما با توجه به شرايط فعلي و شرايط ايجاد شده توسط كرونا، كمپ غيرحضوري نوروزي بارسا فرصتي جديد و جالب براي مطالعه و استفاده از فرصت طلايي تعطيلات عيد داده است تا بتوانيد از اين زمان استفاده كنيد. بهترين راه. ممكن است تعجب كنيد كه چگونه ممكن است. مزاياي مدرسه تحصيلات تكميلي آنلاين بارسا يكي از راه هاي جديد اين موسسه براي فراهم آوردن شرايط لازم براي موفقيت دانشجويان است. حتي در زمان كرونا هم شرايط سخت تر شده و مشكلات زيادي به وجود آمده است. اما دانشگاه بارسا راه حلي براي اين مشكل در يك مدرسه شبانه روزي آنلاين پيدا كرد كه توانست با برگزاري موفقيت آميز نوروز 2019 دانشجويان زيادي را راهنمايي و كمك كند. براي مشاوره بيشتر مي توانيد با صفحه آنلاين كمپ نوروزي بارسا صحبت كنيد.

 

تاثير مدرسه شبانه روزي عيد

مي توان گفت در تعطيلات نوروزي كه همه در حال استراحت و تفريح ​​هستند، مطالعه چندين روز متوالي بسيار سخت و طاقت فرسا است. اول از همه، اگر كمي فكر كنيد به همين نتيجه مي رسيد: بسياري از افراد موفق و مشهوري مثل شما كه مشاغل مهم و مهمي دارند، در تعطيلات در خانه مشغول استراحت و خوردن آجيل، شيريني و شكلات نيستند. چرا؟ چون كارهاي مهم تري براي انجام دادن دارند. كارشناسان و مشاوران تحصيلي كه ايده مدرسه شبانه روزي نوروزي را از ذهن و كاغذ بيرون كشيدند و آن را به واقعيت تبديل كردند، به همه چيز انديشيدند، از جمله تغذيه كودكان در مدرسه شبانه روزي، هزاران فكر و همه اتفاقات اين حرفه اي. و اردوي نوروزي طبق برنامه و طبق كلمات معين كتاب به عنوان مثال، در اردوي نوروزي در برچه، سه وعده صبحانه، ناهار و شام براي دانش آموزان ارائه مي شد كه شامل غذاهاي باكيفيت و مقوي بود كه بچه ها را در طول روز با انرژي نگه مي داشت و به آنها اجازه مي داد تا با خيال راحت ياد بگيرند. .


مشاوره و عيب يابي در مطالعه Barsa Ed

نكته اي كه بايد به آن اشاره كرد اين است كه در اردوي نوروزي آنقدر چيزها ياد مي گيريد كه به دليل خستگي و كوفتگي در ساعات و روزهاي شبانه روزي نوروزي سفر خود را ترك نمي كنيد. . به اين ترتيب مي توانيد در اتاق خود يا كتابخانه محلي مطالعه كنيد و نيازي به پرديس نوروزي نداريد. با اين حال، از اولين باري كه وارد اردوي نوروزي بارسا مي شويد، كل برنامه آموزشي و انگيزشي براي گذراندن اوقات خوشي طراحي شده و تحصيلات شبانه روزي شما بسيار مفيد خواهد بود.


كار معلم در مدرسه مسكوني در عيد

مهم ترين تفاوت كمپ نوروزي بركا با ساير محيط هاي آموزشي مانند كتابخانه، اتاق و بسياري ديگر از مدارس شبانه روزي اين است كه در طول اقامت خود در خانه شبانه روزي مطالعه نوروزي، معلمان و مربيان زيادي براي موضوعات مختلف در كنار خود خواهيد داشت و هر زمان كه بخواهيد. در كلاس با مشكل مواجه مي شويد. اين معلمان به شما كمك خواهند كرد و در ايام نوروز كه مدارس و دانشكده ها تعطيل هستند و به معلم خصوصي و كلاس عيب يابي دسترسي نداريد، مدرسه شبانه روزي Teachers Study شما را تنها نمي گذارد و با مشكلات خود و غيبت معلمانتان تنها نمي ماند.

 

اخرين حرف

همه مردم مي دانند كه براي بهبود زندگي خود بايد چه كاري انجام دهند. اما هر بار كه تصميم مي گيرند تغيير كنند و بهتر شوند، اتفاقي مي افتد و نمي توانند كاري را كه مي خواهند انجام دهند. چرا؟ زيرا براي تغيير و بهتر شدن بيش از هر چيز به محيطي خوب و احساس خوب نياز داريد كه به طور كلي در زندگي امروزي وجود ندارد. بسياري از اقوام ما انرژي منفي آزاد مي كنند، سر و صدا مي كنند و براي تفريح ​​از روي ما بالا مي روند. تا زماني كه ما قوي و مشتاق باشيم، تلفن همراه زنگ مي‌خورد و ما را دعوت مي‌كنند كه يك تور يا تيتر يك سريال پخش كنيم. پس اين بار بايد كاري متفاوت و خاص انجام دهيم تا در آزمون خرداد يا كنكور سراسري نتايج متفاوتي بگيريم. ما هر سال دور هم جمع مي شويم تا با يك سري افراد مثبت و تمرين خوب بهتر از سال قبل باشيم تا عيد امسال را واقعا به هم تبريك بگوييم. نه براي تغيير سال، بلكه براي تغيير خودت...


مرجع مقاله: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.